keskiviikko 8. syyskuuta 2010

BLOGITUNNUSTUS


Sain Sirkalta blogitunnustuksen jo aikaa sitten, mutta en ole siihen ehtinyt vastaamaan, kun tekemistä ja asioita tuntuu olevan aivan liikaa. Tunnustus jaetaan seitsemälle bloggaajalle ja kerrotaan itsestä seitsemän asiaa.

Minusta on todella hienoa, kun tekstejäni luetaan ja kommentoidaan ja saan vielä upean tunnustuksen, ja sen takia tunnen itseni hiukan huonoksi ihmiseksi, kun aikani ei riitä aktiiviseen kommentointiin tai muiden blogien tutkimiseen. Tästä syystä minulla ei ole juuri tällä hetkellä seitsemää blogia, jolle tunnustuksen antaisin. Hienoilla ja oivaltavilla blogisivuilla olen useasti ja epäsäännöllisen säännöllisesti vieraillut, mutta vain harvojen kanssa olen vaihtanut kommentteja.

Sirkalle ja Annalle antaisin heti tunnustuksen, mutta he sen saivat jo toista kautta. Joten lähetän tunnustuksen tällä kertaa vain yhdelle eli Arlelle ja hänen hienolle blogilleen taide pitkä, elämä lyhyt. Hänellä on oivaltavia ja erittäin esteettisiä kuvasarjoja ja mielenkiintoisia tekstejä ja samansukuisia maalauksia. Ja olemme tavanneet toukokuun näyttelyni aikana myös oikeassa elämässä!

Mutta tunnustus on yhtä lailla kaikille kohtaamilleni blogikirjoittajille!

Ja minusta:
1. Minua sanottiin pienenä Kuutytöksi, koska olen syntynyt jokusen tuntia sen jälkeen, kun ensimmäiset ihmiset kävelivät kuussa.
2. En ole vielä elämässäni nähnyt kertaakaan painajaisunia.
3. En ole syönyt lihaa noin 18 vuoteen. Kalaa, kananmunia ja maitotuotteita kyllä syön.
4. Olen opiskellut latinaa lukiossa ja olen suorittanut siitä yo-tutkinnonkin.
5. Kreikan kieltä opiskelin ainakin seitsemän vuotta työväenopistossa, mutta harmittavasti jouduin sen lopettamaan samanaikaisten omien opetusten takia.
6. Haaveilen pääseväni joskus pitkälle kiertomatkalle Egyptiin.
7. Minulla oli hevonen lukioikäisenä, ja olen iloinen, että melkein 20 vuoden tauon jälkeen aloitin ratsastuksen uudestaan.

4 kommenttia:

  1. Kiva kun löysit tunnustuksesi ja kerroit itsestäsi! Minäkin aikanaan luin latinaa ja suoritin sitten pro execitio-tentin yliopistossa joka siihen aikaan vaadittiin kieliopintojaan aloittelevilta. Kreikkaan en ole perehtynyt laisinkaan, jota sinä olet lukenut seitsemän vuotta! Ehkä voit taas aloittaa opinnot sopivan hetken tullen. Ratsastaminen on varmaan hienoa. Hyvää syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Heli! Ps. Mukavaa että olet löytänyt ratsastuksen uudestaan

    VastaaPoista
  3. Merkittävään aikaan valitsit syntymäajan :-)
    Helppo muistaa. Latina oli varmaan jännä opiskella..itselläni on yksi kirja hyllyssä,
    mutta sisältö on arvoitus..samoin esperantokirjalle käy. Ovat vaan kirjahyllyn täytteenä :-)
    Kunpa osaisi kieliä enemmän.

    VastaaPoista
  4. Latina on kyllä todella ruosteessa nykyään, mutta kai se sieltä ponnahtaisi, jos hiukan treenaisi. Kreikkakin on vaipumassa unholaan, ja olen siitä surullinen... Yritän edes kuunnella kreikkalaista musiikkiradiota netissä.
    Ratsastus on kyllä mukavaa puuhaa, varsinkin kun nykyään ottaa vain rentoutumisen merkeissä, eikä stressaa enää kilpailemisesta tai treenauksesta niin kuin silloin nuorena.

    VastaaPoista